poniedziałek, 20 stycznia 2014

                                        Rozdział 1


I powoli zjadłam moje płatki zbożowe w nadziei  ,żeby było na tyle za  późno, by po prostu nie iść do szkoły w ogóle
Miałam powody  , ponieważ po raz pierwszy się przeprowadzałam   . Nigdy nie doświadczyłam
takiego ruchu  , ale wiedziałam ze to trudne  . Brakowało mi moich przyjaciół , szkoły w zasadzie wszystkiego  , Chce z powrotem do Kaliforni .
-  Victoria ! słyszałam wołanie mojej mamy na schodach  . 
- tak  ? odpowiedziałam z brakiem entuzjazmu  - Nic tylko chciałam  wiedziec  , czy wciąż tu jesteś Odpowiedziała  , na co  uśmięchnełam się  , Super jeszcze mnie wygania do szkoły  . 
- Myślę ze muszę iśc już powiedziałam jej  , jak wchodziła do kuchni  . Wstałam i poszłam po schodach do mojej nowej sypialni  , zobaczyłam moją torbę na moim łóżku podeszłam do niej upewniając się ,że zwiera to co  potrzebne  , w większosci mój telefon  . Wróciłam z powrotem na dół . -  Cześc Mamo krzyknęłam 
jak doszłam do drzwi . 
                                               *********************

Czułam  oczy wszystkich  na moim samochodzie , jak podjechałam na parking szkoły .
Zaparkowałam samochód wysiadłam z niego w niecałe 20 sekund , a następnie wzięłam głęboki wdech i wydech  , sprawdziłam  włosy , ubranie po raz ostatni  . Przechodząc koło grupek ludzi , dzieci , nie patrząc się na nikogo , bo wiedziałam ze było by niezręcznie  .
I dostałam wczoraj w mailu grafik , więc wolny czas spędziłam na zapamiętanie kodu do szafki . 
721 . 722 . 723 .724 i wreszcie 725 moja szafka 
Zrobiłam pisemne kombinacje , ale nie otworzyłam 
próbowałam jeszcze raz , i jeszcze ale mimo to nie otworzyła się 
 - Kurwa  cicho powiedziałam 
- Nie denerwuj się głos zachichotał za mną  . Odwróciłam się do chłopca miał brązowe włosy niebieskie oczy  , 
Jak zawsze Hit z pięścią  , szafka otworzyła się 
- Dziękuje uśmiechnełam się do niego Jestem Victoria mów mi Tori  Powiedziałam mu 
- Jestem Louis wszyscy moi przyjaciele mówią na mnie Louis   , nie na serio to Lou Ukazał szereg śnieżno białych ząbków
Zadzwonił dzwonek gdy już miałam się odezwac - Do zobaczenia Tori  a on już odszedł .
Weszłam do sali 5 minut pózniej  , Zgubiłam się bo klasy są ponumerowane jakoś dziwacznie
- Spóznienie nauczyciel powiedział nie odwracając się  do mnie nawet nie patrząc
- Przepraszam jestem troche zagubiona , Odwrócił się słysząc mój głos trochę oszołomiony .
- Amerykanin  ? Zapytał z uniesionymi brwiami
- Nie ona jest Aussie sarkastyczny głos  warknął  , klasa śmiała się troche gdzieś z 10 sekund
Spojrzałam na chłopaka, który uczynił tę uwagę,  nasze spojrzenia się spotkały.
Miał niechlujne loki Piercing i zielone  oczy. Patrzył z emocji wypowiedzi  przeszły mnie dreszcze ,
to jak patrzył sprawiało że czułam się jakbym była naga , I przerwał kontakt wzrokowy między nami, jak nauczyciel powiedział -  Proszę usiąść Victorio przerwałam mu  - Victoria ale mówią na mnie Tori powiedziałam - Harry  to było wszystko co miałeś do powiedzenia   powiedział w stronę chłopca, który jak sądzę jest Harry.  Rozejrzałam się po sali, jedno wolne krzesło z tyłu zauważyłam , obok Louisa uśmiechnełam się do niego , a on zrewanżował podszedłam do krzesełka - Ponownie się spotykamy Tori powiedział jak usiadłam - Po raz kolejny . Nasza mała rozmowa nie pozostała niezauważona, Harry spojrzał na Louis z jakiegoś powodu nieznanego mi.
                                                 * * * * * * * * * * * * * * *
 Grupa dziewcząt w sali poprośiły mnie bym siadła z nimi  na lunchu , a ponieważ nie miałam żadnych przyjaciół, powiedziałem tak, Plus wyglądały miło , ładnie  Spojrzałam na stołówkę , dopóki nie zauważyłam dziewczyny. Zacząłem iść w ich kierunku, aż jakaś  ręka chwyciła mnie za łokieć  i odwróciłam  się i zobaczyłam  Harry'ego.  - Dlaczego nie pójdziesz siedzieć ze mną jego ochrypły  głos - Właściwie mam już .. tnie mnie - Siedzisz ze mną  Powiedział trochę surowo. Zaczął ciągnąć mnie do swojego stolika, ale opór.
- Zostaw mnie w spokoju! i splunął, próbowałam  uwolnic ramie , ale to nie działa w tym momencie wszyscy w stołówce patrzyli się  na nas  zaprowadził mnie do swojego stolika i posadził mnie - Victoria!  Louis zawołał z uśmiechem, próbując złagodzić napięcie.- Chłopaki to jest Tori  Harry powiedział - Jestem Liam powiedział chłopiec z szczeniackimi  brązowymi oczami  - Niall  zwróciłam uwagę, że miał irlandzki akcent, który był naprawdę ładny -  Zayn trzymał rękę  dziewczyny - Perrie Dziewczyna która trzymała rękę zayna  - Eleanor, Była bardzo piękna, byłam zazdrosna o nią  i Perrie . -A ty mnie znasz  Louis  powiedział. Każdy  włamał się do rozmów, z wyjątkiem Harry'ego i mnie . Znikąd poczułam rękę Harry'ego na moim udzie, Jego dłoń przeniosła się nieco wyżej -  Idę, ugh, do łazienki ogłosiłam i pędem wyszłam z stołówki
Na prawdę nie szłam do łazienki . Szłam korytarzem i zostałam zepchnięta na szafki twarz Harry'ego była bardzo blisko mojej - Nie lubię kłamców Powiedział  pokornie nie było nikogo na  korytarzu, aby mógł mi ktoś pomóc przechyliłam głowę na bok, dając mu pełny dostęp do mojej szyi , jego głowa zanurza się  dołącza  usta zaczął ssac moją szyje - Moja wymamrotał na mojej szyi poczułam letki  ból 
położył jeden pocałunek na oznaczonym obszarze, a następnie wycofał się, by podziwiać swoją  prace
- Do zobaczenia Aniołku pocałował kącik moich ust znikną za rogiem korytarza


***PODOBA SIE ***

17 komentarzy:

  1. 'z schodów' ? Boże co ty dziecko pisać nie umiesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebistee Harry omom dalej ! rozkaz

    - - WERONIKA - -

    OdpowiedzUsuń
  3. a ty pisac może umiesz ! moja sprawa , moja klawiatura
    hejtuuuuj nie ruusza mnie to *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na next ! :)
    sylwiaa1237

    OdpowiedzUsuń
  5. Super , super czekam
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.... Super!!! <333 Czekam na next
      kara_directioner

      Usuń
  6. Fajne, tylko popracuj trochę nad stylistyką. Wszystko trochę za szybko się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :) czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  8. łooo jest świetny <33 nie moge się doczekać kolejnej cześci <33 masz talent <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Fabuła jest ciekawa, ale zamiast pisać'powiedzial' 'odpowiedziała' to pisz coś w tym stylu :

    -Nie ważne -machnął ręką
    -Ważne-wycedzilam przez zęby
    -Zamknij się-splunął
    -Zmus mnie- usmiechnelam się zawiacko ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne tylko zrob cos by czytalo sie lepiej chodzi mi o wyglad posta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszesz świetnie tylko tło odrobinkę przeszkadza w czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. #Sysuniaaaaaa8 lutego 2014 13:22

    Piszesz świetnie, ale mam malutka uwagę :) Jestem czytelniczką wielu blogów, i mam małą prośbę...
    Patrząc na to zdanie trzeba przeczytać ze 2 razy żeby ogarnąć co, gdzie jest :
    " Do zobaczenia Aniołku pocałował kącik moich ust znikną za rogiem korytarza"
    Lepiej sie czyta gdy jes to oddzielone myślnikami :
    Do zobaczenia Aniołku - pocałował kącik moich ust znikną za rogiem korytarza. Wtedy na pewno będzie czytelniej :*
    Pisz dalej skarbie♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz talent <3 pisz dalej ! ;* świetne / @zakreconaona11

    OdpowiedzUsuń