piątek, 17 stycznia 2014

                                       ♥ Proolooog


- Mamo krzyknełam  usłyszałam kroki  - Co się stało ?  zapytała  -  pomóz mi usiadłam na walizce
a mama zaczeła dopinac walizke - co ty spakowałaś zaciekawiła sie   - cegły  , kamienie i takie tam zażartowałam
 - wszystkoo .dodałam - musimy sie wyprowadzac ja chce zostac  powiedziałam ze smutkiem - musimy przecież wiesz ze Tato tam dostał prace i nic nie poradzim  , ale kiedy zechcesz możesz tu przyjechac usłyszalam cicho - Dziekujee przytuliłam  rodzicielke  miałam teraz ochote wyskoczyc przez okno i uciec ,jak najdalej z tad
Chce byc batmanem  żałuje że nie mam w tej chwili nad  przyrodzonej mocy . Jak spakowałam wszystko zeszłam na dół  - Gotowa ?  zapytała  - Takk ! powiedziałam
Tato wziął moją walizke  popatrzyłam na moich przyjaciół ze smutkiem rozpłakałam się
podbiegłam do nich i  przytuliłam najmocniej jak mogłam  . -  Będe tęsknic  powiedziała Eve   -  Ja też
Dylan dodał nie patrząc  na mnie widziałam jak płakał   -   Będe przjedzac  , dzwonic , bedzemy rozmawiac
na skype ((  czyt , skajjpie ))  uśmiechneli się   - Kocham was a wy mniee ostani tuulasek   krzyknełam ich przytulając . - Pa krzykneli równoczesnie pokazałam  szereg ząbków    , Wsiadłam do samochodu
- Jedziemy  ? Popatrzył na mnie  tato  - No  odpowiedziałam szeptem  . Machałam  do nich aż znikneli z widoku
Będe tesknic powiedziałam w myślach .Martwie się jednym czy tam w szkole mnie polubią ?



--- Podoba się ---

15 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie .Nie jestem specem, ale mogę dać Ci małą poradę .
    Jak ktoś coś mówi a po nim kolejna oso ba to pisz tak
    -O której masz lot? - zaciekawila się mama
    -o 16 .

    Rozumiesz? Tak lepiej się rozumie tekst xd

    HAHAHA XD
    Jestem ta z aska ^^
    To nie krytyka tylko sugestia ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Spooookoo . Dzięki za rade właśnie nie wiedziałam jak ^.^ feeennn kjuuuuuu ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się zapowiada. Odblokuj sobie w ustawieniach komentowanie z anonima. Niektórzy nie mają kont. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. Będe tutaj częściej wpadać. Zapraszam również na moje blogi :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, weź to jest najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny strasznie *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowy siostrzyczko *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent siostra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super naprawde :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięęęęękuuujee , Kooocham was ♥ ♥ ♥ *,*

    OdpowiedzUsuń
  11. Tam w niektórych miejscach powinny być przecinki, bo troche gubię sens zdania. Ale to tylko rada. Ogólnie jest b. fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeej, dziewczyno masz megaa talent! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. masz talent :**
    weź ty zazdro ://
    http://ask.fm/KorniszoneGGG prosiłaś to przeczytałam i skomentowałam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super <333
    Zapraszam do siebie :
    1) http://dark-secret-harry-styles.blogspot.com/
    2) http://frust-love-harry-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń