wtorek, 18 marca 2014

Rozdział 5

Harry i ja faktycznie mieliśmy cos wybrac dla mnie co mogła bym ubrac, ale Harry postanowił znaleźc coś innego i zdałam  sobie sprawę, że nie było zamka w sukience, więc wybrałam coś innnego. Harry powiedział, że akcja rozpocznie się o 9 to będzie o 8. Harremu zajęło 2 godziny na szukanie "czegoś" według Harrego. Potem zajeliśmy się kilkoma prostymi rzeczami jak oglądanie telewizji, aż Harry zaczął się przygotowywac.

Skoczyłam pod prysznic i zwijac włosy. Nie zwijałam włosów od lat więc byłam gotowa w około 12 minut. Spojrzałam na czas i minęło trochę mniej , 9 minut. Stawiłam na strój i na szybki makijaż jak  byłam gotowa to telefon zadzwonił. Pomyślałam, że to Harry więc odebrałam telefon. "Siema". " Jestem na zewnątrz" to był Harry. Powiedział, że jest na mojej drodzę na zewnątrz i rozłączył się. Włożyłam obcasy i chwyciłam mój telefon  wyszłam z domu. Wsiadłam do samochodu Harrego . "Hej" przywitałam go, on zrobił to samo. Patrzył na swój telefon, więc nie mógł zobaczyc nowej sukienki, którą wybrałam. Postanowiłam nic nie mówic w przypadku tym musiała bym wracac. Włożył telefon do kieszeni i zaczął prowadzic.
                                    *************************************

 Czułam wibracje muzyki boom Harry zaparkował samochód. I wyszedł z samochodu i spojrzał na dom. Ludzie bawili się na podwórku , w domu wszędzie .  I ruszyłam , gdy ktoś szarpnął mnie za ramię do tyłu, kręci mi się. Harry, który miał gniewną twarz był jeden, który obrócił mnie - Co ty kurwa masz na sobie?
 Powiedział, pokorny.Wiedziałam, że był zły, bardzo.-Sukienka  , powiedziałam  powoli. On szydził.- Nie zrozum mnie Victorio , sprytny wyjął inną sukienkę - Przepraszam w drugiej sukni złamał się zamek powiedziałam po prostu.Dzięki, że zaczął  mnie ciągnąc z powrotem do samochodu.- Co robisz ? zapytałam . - Nie pójdziesz tam w tej sukience warknął .  I pociągnął moją rękę w taki uścisk ,  powodując że świat zaczął wirowac .- Harry , uspokój się powiedziałam , starając się go uspokoić.- Nie będę się uspakajał Krzyknął . - Moja dziewczyna ma na sobie mocno, krótką czarną sukienkę i można oczekiwać, że będzie spokój! znów krzyknął. Żyły na szyi stały się widoczne  i oczy wydawały  się ciemniejsze , które przy okazji straszyły . - Harry to tylko sukienka podniosłam głos .Zacisnął zęby i pokręcił głową.- Nie znasz , moich przyjaciół i tych ludzi, oni nie lubią Louisa i resztę ,Te podłe życie ,  skurwysyny  czy pracujesz z nim  lub przeciwko nim. Będą próbować cię zgwałcic  Victoria! A sukienka, którą masz na sobie tylko im bardzo będzie pomagac. Jesteś moja i nie będę się  dzielić! Krzyczał najgłośniej.Jego oddech był głośny i ciężki.
- Wtedy będę z tobą. Gdziekolwiek pójdziesz, ja pójdę. Wyjątkiem łazienki" dodał  żart na koniec. - Słuchaj. Ja po prostu nie lubię jak każdy patrzy na ciebie , nie w ten sposób. Okej ? Jestem zazdrosny Przyznał .- Nie martw się o nich. Chcę ciebie i tylko do ciebie powiedziałam . Właśnie spędziliśmy jakieś 15 minut walki . - Chodzmy powiedział .Splótł nasze palce , tak jak pierwszy raz , poczułam motylki .
Weszliśmy do domu , było tak jak w klubie, czerwone kubki , Spocone ciała wszędzie.Harry prowadził mnie do tyłu, kiedy doszliśmy do kanapy , był tam Niall i reszta chłopaków. Collin , Max i Ed  mówiąc       O Ed ! , on też tam był. Harry i usiedliśmy. - Patrz pan przyniósł swojego ptaka  Collin mrugnął. Był taki flirt, był uroczy, ale nie zbliżył się do Harry'ego. Dlaczego wy nazywa cię mnie  ptak ? .Wszyscy się śmiali - to znaczy dziewczyna Tori Zayn powiedział .Skrzywiłam twarz Dlaczego ? zapytałam .- Bo dziewczyny składają jaja żartował Max , powodując u mnie uśmiech. - Hej Tori ! odwróciłam głowę , widziałam Eleanor i Perrie. - Chodz do nas Perrie krzyknęła nad muzyką . Odwróciłam się, by spojrzeć na Harry'ego . Ugryzł wnętrza policzka, jakby chciał powiedzieć, że nie, ale skinął głową. - Co ?  może ona boi się wstac ? i pójsc do nich ? Liam zażartował.Harry spojrzał na Liama - Zamknij się warknął.
Eleanor i Perrie wyciągnęły mnie z dala od nich. Przepchałyśmy się przez tłum pijanych imprezowiczów.Wreszcie weszliśmy do kuchni. Eleanor przekopywała zamrażarkę wyjęła piwo i wręczyła mi.Trzymałam w ręku i nie wiedziałam co robic - Będziesz pic ? zapytała Perrie.Pokręciłam głową. - Nie piję
powiedziałam zawstydzona.Jestem jedyną nastolatką na świecie która nie piję alkoholu.- Naprawdę ? ich oczy się rozszerzyły. Wzięła butelkę - Lubisz sprite zapytała I skinęłam głową.Złapała puszkę spirte wzięła czerwony kubek nalała i podała mi go - Dziękuje.Więc Tori opowiedz coś o osobie? Perrie powiedziała jak usiedliśmy na krzesłach
- Więc co chcesz wiedziec ? zapytałam .
- Rodzeństwo ?
- Nope
-Dlaczego tutaj mieszkasz ?
- Mama ma tu pracę
- Wiek ?
- 18
- Lubisz Harrego ?
- Co?
- Lubisz Harrego ?
- I skinęłam głową - Tak
- Idę do łazienki przeprosiłam ich. I wyszedł z kuchni i rozejrzała się do łazienki. Poszłam po schodach na górę. Muzyka nie była tak głośno tutaj,  Słyszałam  tu jęki i jęki pochodzących z zamkniętych drzwi. Ew. Pomyślałem sobie. I zobaczyłem otwarte drzwi , poszłam w tamtym kierunku , JEST to łazienka umyłam ręce i wyszłam.Jak wyszłam wpadłam na kogoś.Spojrzałam w górę. Mężczyzna  uśmiechnął się do mnie.- Hej powiedział , dawał złe wrażenie , więc starałam się go uniknąc , jak najgrzeczniej to możliwe.- Cześc próbowałam przejsc wokół niego , ale zablokował mnie i tak po prostu przerzucił  mnie przez ramię i prowadzi mnie do jednego z pokoi. Och nie. Myślałem.Uderzyłam go w plecy , ale mając najmniejszą i najsłabszą pięść.Rzucił mnie na łóżka i zamknął drzwi.Zwinęłam się w kłębek. - Harry krzyczałam ile miałam sił , ale i tak nie usłyszy , muzyka jest zbyt głośno .- Strach , dziewczynko chcę pomóc Powiedział głosem dziecka.Złapał mnie za kostkę i uniósł moją sukienkę miałam na brzuchu.Kopałam , wyrywałam , biłam - Przestan mruknął.Uderzył w bok mojego uda , pozostawiając odcisk dłoni.Usiadł na mnie okrakiem i chwycił moje nadgarstki w ręku ściskając mocno.Krzyknęłam z bólu. Na pewno będzie siniak.Zaczął mnie całowac , dodykac. Wkoncu przestałam stawac opór , był  z byt silny. - Obiecuje że bede delikatny śmiał się złowieszczo.I psychicznie przewrócił oczami.Zaczął sciągac spodnie. I kopnełam go w krocze , mocno. - Ty dziwko ! Upadł na kolana  i na podłoge , sukienke poprawiłam i wybiegłam .
Pobiegłam tam gdzie ostatnio był Harry ,i był .Śmiał się z przyjaciółmi. Nienawidze przerywac jego zabawy , ale nie mogę isc do domu.Umieściłam fałszywy uśmiech na twarzy i podeszłam do niego. - Harry mój głos zaczął pękac.Spojrzał na mnie , i od razu wstał. - Chłopacy , zobaczymy się pózniej powiedział do innych.Wyprowadził mnie z domu , w silnym uscisku.Wsiedliśmy do samochodu i odjechaliśmy. - Co się stało ? zapytał - Nic chcę tylko wrócic do domu skłamałam zle. Potrząsnął  głową - Kiedy wrócimy do domu , powiesz co się stało , czy będe musiał wracac na impreze i się dowiem , powiedział surowo.
                                     **************************************
Myślałam że jedziemy do mnie , ale myliłam się to był dom Harrego , szłam tochę szybciej aby nadążyc za jego dużymi krokami.Weszłam po schodach na góre , nigdy nie byłam indziej niż u niego w salonie , teraz byłam , jak zakładam to w sypialni usiadłam na łóżku ,a on  stanął przed mną. - Teraz masz zamiar mi powiedziec co się stało ? zapytał jak rodzic swoje dziecko. Chciałam coś powiedziec,  ale nie wiem co się stało , zaczęłam płakac.Harry przykucnął przy mnie - Cicho , nie płacz Starał się mnie uspokoic.Wstałam i zdjęłam sukienke. Harry wyglądał na zmieszanego , ale potem zobaczył dużego siniaka . - Kto to ci zrobił Jego oczy zrobiły się ciemniejsze.- ni , , nie wiem Mój głos był słaby.Ale to prawda , nie wiem kto to mi zrobił.- Jak on wyglądał Harry nadal naciskał.- Niebieskie oczy,  snapcak , tatuaż na nadgarstku powiedziałam , wszystko co wiedziałam.Oczy Harrego poszerzyły się - Czy miał gwiazdkę na nadgarstku ? podnosząc głos przez sekundkę.Nie pamiętam , ale myślę że to było - Myślę że ja wychrypiłam. Ręka Harrego zamieniła się w pięsc , rozejrzał się po pokoju , szukając czegoś dużego - Cholera ! krzyczał , i zrobił prawie dziure w ścianie.- Czy on cię dotknął ? Zapytał gniewnie.- Co ?  ,  ja go nie widziałem ,  czy on cię dotknął , no wiesz  ? tam  ?  zapytał ponownie. Pokręciłam głową. - Tylko tu powiedziałam wskazując na piersi.Wdziałam że oddetchnął ulgą , ale i tak dalej był zły.Podszedł do losowania.Wyciągnął bokserki , jakąś bluzkę - Możesz wziąsc prysznic , i spac tutaj , zabiorę cię do domu jutro Wyjaśnił . I skinęłam głową i poszedł wziąc prysznic.

PRZEPRASZAM ŻE TAK PUZNO PRZEPRASZAM , ALE OBIECUUUJE TERAZ DODAWAC SZYBCIEJ RODZIAŁY  JAK CHCECIE BYC POWIADOMIENI  O KOLEJNYM RODZIALE TO ZOSTAWCIE LINKA W KOMENTARZU ♥  KAŻDY KOMENTARZ POWODUJĘ  U MNIĘ UŚMIECH ♥






17 komentarzy:

  1. Jest dość dużo błędów, które rzucają się w oczy. Opowiadanie ogólnie bardzo fajne. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! ♥ Czekam na kolejny. ;3 Powiadamiaj Mnie na Asku. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne piękne kocham to czekam na kolejne :*

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jest już
    jak długo czekałam mega cudo omg szybkoo czekam na kolejną czesc ♥ Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się napisałaś..:) Ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow naprawde bardzo dobre z niecierpliwością czekam na wiecej:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuje dodawac szybciej , tylko podpisujcie się , prosze , imieniem , chociaż ♥
      jak możesz to podaj linka do aska to ci będe powiadamiac : *****

      Usuń
  7. Super <3 pisz dalej ! :) /@zakreconaona11

    OdpowiedzUsuń
  8. czekamy na więcej !

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega !!! Powiadamiaj na asku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest po prostu mega!Czekam na następny :*
    xxGosia

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeeeejku cuuudownyy *___* japi*****le.no nie moge uwielbiam *___*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piszesz bardzo fajnie, ale staraj się unikać powtórzen :) Zamiast pisać co chwilę ;Harry,Harremu,Harrego to spróbuj to zastąpić np,Hazzie, loczek,Curly,Styles, On,chłopak itp ;D
    Bardzo fajnie się zapowiada :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli potrzebujesz zwiastuna na swojego bloga to serdecznie zapraszam tutaj ^^
    dolina-zwiastunow.blogspot.com
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń